TTW
TTW

„Scandinavian Airlines“ išlaiko savo statusą kaip viena geriausių Europos avialinijų pagal punktualumą

2 m. Vasario 2025 d., Sekmadienis

Europos SAS

Europos padangėje dominuoja SAS, nes ji užima trečią vietą tarp punktualiausių oro linijų bendrovių, užsitikrinusi pasaulio dešimtuką su išskirtiniu laiku.

SAS 2024 m. pasiekia gerų rezultatų ir augimo

„Scandinavian Airlines“ (SAS) padarė didelę pažangą ir yra tarp punktualiausių Europos oro linijų. Remiantis „Cirium“ 2024 m. „On-Time Performance Review“, SAS užsitikrino trečią vietą Europoje, iškart po „Iberia Express“ ir „Iberia“. Ji taip pat pelnė vietą pasaulio dešimtuke už punktualumą, parodydama esminį veiklos pagerėjimą.

Veiklos tobulumas ir žemi atšaukimo rodikliai

Pagrindinis SAS sėkmės veiksnys yra tvirta veiklos drausmė 2024 m. Aviakompanija išlaikė išskirtinai žemą atšaukimų rodiklį – mažiau nei 1 %, gerokai mažiau nei pramonės vidurkis – 1.6 %. Iš 16,026 150 reguliarių skrydžių buvo atšaukta mažiau nei 81.20. Be to, SAS užfiksavo 79.43% atvykimo laiku ir XNUMX% išvykimo laiku rodiklį, o tai dar labiau padidino savo patikimumą.

Kopimas į pasaulinį reitingą

SAS įsipareigojimas laikytis punktualumo užėmė devintą vietą pasaulyje, lenkiantis „United Airlines“ ir iškart po „Iberia“. Šis pasiekimas išryškina aviakompanijos dėmesį į efektyvumą ir klientų pasitenkinimą, o tai padeda pelnyti pripažinimą kaip vienai patikimiausių vežėjų.

Strateginiai pokyčiai vadovaujant naujai vadovybei

2021 m. Anko Van Der Werff pradėjo eiti SAS generalinio direktoriaus pareigas, turėdamas viziją pakeisti oro linijų bendrovę. Jo „SAS Forward“ strategija pirmenybę teikė išlaidų mažinimui, darbo sutarčių persvarstymui, pajamų didinimui per antrinį pardavimą ir investicijoms į skaitmeninę transformaciją. Aviakompanija taip pat pristatė naujus maršrutus, pavyzdžiui, iš Kopenhagos į Bankoką, ir akcentavo punktualumą kaip pagrindinį veiklos rodiklį.

Atsigavimas po pandemijos

COVID-19 pandemijos metu SAS susidūrė su finansinėmis problemomis, smarkiai sumažėjo keleivių skaičius ir pajamos. Iki 2021 m. pabaigos juo buvo skraidinta 7.38 mln. keleivių, o tai reiškia, kad pajamos iš keleivių sumažėjo 39.44%, o bendras keleivių skaičius sumažėjo 40.07%, palyginti su praėjusiais metais.

Tačiau posūkis prasidėjo 2022 m., kai SAS pervežė 17.03 mln. keleivių, o tai rodo, kad pajamos išaugo 183.76%, o keleivių skaičius išaugo 90.68%. Didėjimo tendencija tęsėsi ir 2023 m., kai keleiviai buvo 22.73 mln., ty 33.45% daugiau nei praėjusiais metais.

Turėdamas tvirtą veiklos našumą, aiškią strateginę viziją ir didžiausią dėmesį skirdamas efektyvumui, SAS yra pasirengusi tęsti augimą ir sėkmę ateinančiais metais.

Pasidalinti:

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškius

Susijusios Žinutės

Komentarai:

Palikti atsakymą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus skelbiamas. Privalomi laukai yra pažymėti *

Pasirinkite savo kalbą

PARTNERIAI

at-TTW

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškius

Noriu gauti kelionių naujienas ir prekybos įvykių naujienas iš Travel And Tour World. as perskaiciau Travel And Tour World'sPrivatumo politika.