2 m. Vasario 2025 d., Sekmadienis
Europos padangėje dominuoja SAS, nes ji užima trečią vietą tarp punktualiausių oro linijų bendrovių, užsitikrinusi pasaulio dešimtuką su išskirtiniu laiku.
„Scandinavian Airlines“ (SAS) padarė didelę pažangą ir yra tarp punktualiausių Europos oro linijų. Remiantis „Cirium“ 2024 m. „On-Time Performance Review“, SAS užsitikrino trečią vietą Europoje, iškart po „Iberia Express“ ir „Iberia“. Ji taip pat pelnė vietą pasaulio dešimtuke už punktualumą, parodydama esminį veiklos pagerėjimą.
Pagrindinis SAS sėkmės veiksnys yra tvirta veiklos drausmė 2024 m. Aviakompanija išlaikė išskirtinai žemą atšaukimų rodiklį – mažiau nei 1 %, gerokai mažiau nei pramonės vidurkis – 1.6 %. Iš 16,026 150 reguliarių skrydžių buvo atšaukta mažiau nei 81.20. Be to, SAS užfiksavo 79.43% atvykimo laiku ir XNUMX% išvykimo laiku rodiklį, o tai dar labiau padidino savo patikimumą.
SAS įsipareigojimas laikytis punktualumo užėmė devintą vietą pasaulyje, lenkiantis „United Airlines“ ir iškart po „Iberia“. Šis pasiekimas išryškina aviakompanijos dėmesį į efektyvumą ir klientų pasitenkinimą, o tai padeda pelnyti pripažinimą kaip vienai patikimiausių vežėjų.
2021 m. Anko Van Der Werff pradėjo eiti SAS generalinio direktoriaus pareigas, turėdamas viziją pakeisti oro linijų bendrovę. Jo „SAS Forward“ strategija pirmenybę teikė išlaidų mažinimui, darbo sutarčių persvarstymui, pajamų didinimui per antrinį pardavimą ir investicijoms į skaitmeninę transformaciją. Aviakompanija taip pat pristatė naujus maršrutus, pavyzdžiui, iš Kopenhagos į Bankoką, ir akcentavo punktualumą kaip pagrindinį veiklos rodiklį.
COVID-19 pandemijos metu SAS susidūrė su finansinėmis problemomis, smarkiai sumažėjo keleivių skaičius ir pajamos. Iki 2021 m. pabaigos juo buvo skraidinta 7.38 mln. keleivių, o tai reiškia, kad pajamos iš keleivių sumažėjo 39.44%, o bendras keleivių skaičius sumažėjo 40.07%, palyginti su praėjusiais metais.
Tačiau posūkis prasidėjo 2022 m., kai SAS pervežė 17.03 mln. keleivių, o tai rodo, kad pajamos išaugo 183.76%, o keleivių skaičius išaugo 90.68%. Didėjimo tendencija tęsėsi ir 2023 m., kai keleiviai buvo 22.73 mln., ty 33.45% daugiau nei praėjusiais metais.
Turėdamas tvirtą veiklos našumą, aiškią strateginę viziją ir didžiausią dėmesį skirdamas efektyvumui, SAS yra pasirengusi tęsti augimą ir sėkmę ateinančiais metais.
Žymos: Oro linijų naujienos, Oro linijų patikimumas, Aviacijos pramonė, Europa, Skrydžio punktualumas, SAS, skandinavijos oro linijos, Kelionių naujienos
9 m. Vasario 2025 d., Sekmadienis
9 m. Vasario 2025 d., Sekmadienis
9 m. Vasario 2025 d., Sekmadienis
9 m. Vasario 2025 d., Sekmadienis
9 m. Vasario 2025 d., Sekmadienis
9 m. Vasario 2025 d., Sekmadienis
9 m. Vasario 2025 d., Sekmadienis
Komentarai: