TTW
TTW

Pasaulinės vidurinės klasės ir Z kartos kelionių tendencijos su nuotykiais ir unikalia patirtimi: Juliette Losardo, Londono 2024 m. Pasaulio kelionių rinkos parodų direktorės įžvalgos

Pirmadienis, lapkričio 25, 2024

Pasaulinės viduriniosios klasės kilimas demokratizuoja keliones, skatina svaiginančių ir neįprastų potyrių, susijusių su vietine kultūra ir gamta, poreikį. Nuotykių turizmas klesti, o pasiturintys keliautojai mėgsta švelnius nuotykius, tokius kaip žygiai pėsčiomis ir laukinės gamtos stebėjimas, kartu su įspūdžiais ieškančiais užsiėmimais, pavyzdžiui, šuoliu parašiutu. Z ir Millennials teikia pirmenybę patirčiai, o ne materialinėms gėrybėms, vis labiau ieškodami tvarių ir autentiškų kelionių.

Mažiau žinomos paskirties vietos, pvz., Albanija, naudojasi prieinamomis kainomis ir unikaliais pasiūlymais, o „paskirties vietos“ sukuria galimybių mažesnėms šalims. Auganti nuotykių ir autentiškumo tendencija skelbia įdomią pasaulinio turizmo erą, keičiančią keliautojų bendravimą su pasauliu. Čia yra išskirtinės įžvalgos su Juliette Losardo, parodų direktore WTM Londonas kur ji paaiškina, kaip pasaulinė vidurinioji klasė formuoja naujų ir unikalių kelionių potyrių poreikį.

Kaip pasaulinės viduriniosios klasės augimas formuoja naujų ir unikalių kelionių potyrių poreikį?

Pasaulinės viduriniosios klasės augimas sukėlė demokratizacijos tendenciją pramonėje, o vartotojus traukia vis platesnis neįprastų ir įtraukiančių pasiūlymų spektras. Šiandienos keliautojai demonstruoja žemiškesnį elgesį su vietine kultūra ir natūralia aplinka, kurie yra vis galingesni kelionių magnetai.

Kokias konkrečias nuotykių turizmo tendencijas matote tarp turtingų keliautojų ir kaip WTM London palaiko šį pokytį?

Tarp 29 % keliautojų, kurie mūsų pasaulinėje kelionių ataskaitoje pranešė apie padidėjusį susidomėjimą nuotykių kelionėmis, nustatėme, kad populiariausios yra švelnios kelionės, įskaitant žygius pėsčiomis, važiavimą dviračiu ir laukinės gamtos stebėjimą. Be to, priešingoje skalės pusėje drąsūs keliautojai yra atviri daugiau įspūdžių ieškantiems ir ekstremaliems nuotykiams, pavyzdžiui, nardymui narve, ugnikalnio įlipimui ar šokinėjimui parašiutu. Sakytume, kad eksperimentuoti su savo pasiūlymais sveikintina ir skatinama – kartais kuo drąsiau, tuo geriau!

„Gen Z“ ir „Millennials“ teikia pirmenybę patirčiai, o ne materialinėms gėrybėms, kaip manote, kad tai paveiks kelionių pramonės ateitį?

Šiuo metu mūsų pasaulinės kelionių ataskaitos duomenys rodo, kad 53 % keliautojų kitais metais bandys sumažinti savo anglies pėdsaką – prognozuojame, kad šis skaičius ir toliau augs. Gen Z ir Millennials žymiai labiau suvokia savo poveikį aplinkai nei ankstesnės kartos, ir šis supratimas atsispindi tai, kaip jie kelionių metu bendrauja su vietos bendruomenėmis. Taigi, atsižvelgiant į tai, kad vis daugiau žmonių renkasi patirtį, o ne bet ką kitą, esame įsitikinę, kad turizmo ekonomika, vietos gyventojai ir plačiai paplitęs svetingumo sektorius ir toliau klestės, todėl kelionės bus dar galingesnės.

Albanija pastebėjo įspūdingą lankytojų skaičiaus augimą. Kokie veiksniai prisideda prie šios paskirties vietos patrauklumo šiandieniniams keliautojams?

Didėjantis vėsinimo vietų populiarumas kartu su noru tyrinėti naujas vietas, tuo pačiu išlaikant sąnaudas, iškelia šią vietą dėmesio centre. Čia keliautojai vis tiek gali mėgautis savo vasaros atostogomis, vengdami alinančios vasaros karščio, be to, jos yra žymiai pigesnės nei populiaresnės, todėl tai puiki alternatyva Viduržemio jūros regiono taškams.

Kokias matote galimybes mažesnėms ar mažiau žinomoms šalims pasinaudoti didėjančiu susidomėjimu unikaliomis ir nuotykių kupinomis kelionių patirtimis?

Didėjanti kelionės tikslo tendencija suteikia galimybę mažiau žinomoms vietovėms pasinaudoti turizmu, tačiau pagrindinis dėmesys turi būti skiriamas autentiškiems kultūriniams potyriams. Strateginis unikalių ir tradicinių pasiūlymų kūrimas yra puikus būdas pritraukti keliautojus, ieškančius gilesnių ir įtraukiančių potyrių, kurie, kaip žinome, tampa vis svarbesni šiuolaikiniam keliautojui. Tai labai įdomus laikas pramonei, ir manau, kad ateinančiais metais pamatysime naujas vietas, kurios patrauks dėmesio centrą.

Patikrinkite mūsų Dalyvavimas renginyje Pasauliniu mastu ir kelionių renginių naujienos. Norėdami sužinoti daugiau apie Europos kelionių pramonės naujienas, spustelėkite čia.

skaityti Kelionių pramonės naujienos in 104 skirtingos regioninės platformos

Gaukite kasdienę naujienų dozę užsiprenumeruodami mūsų naujienlaiškius. Prenumeruoti čia.

Žiūrėti Kelionės ir kelionių po pasaulį  Interviu čia.

Skaityti daugiau Breaking kelionių naujienos, Kasdienis kelionių įspėjimasir Kelionių pramonės naujienos on Kelionės ir kelionių po pasaulį tik

Pasidalinti:

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškius

« Atgal į puslapį

Susijusios Žinutės

Pasirinkite savo kalbą

PARTNERIAI

at-TTW

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškius

Noriu gauti kelionių naujienas ir prekybos įvykių naujienas iš Travel And Tour World. as perskaiciau Travel And Tour World'sPrivatumo politika.