TTW
TTW

Tendencijos, formuojančios pasaulinę svetingumo pramonę su infliacija, skola, prabangos plėtra, Kinijos rinkos dinamika, technologijomis ir tvarumu

24, 2024, ketvirtadienis

Pasaulinė svetingumo pramonė išgyvena reikšmingą transformaciją, kurią lemia pagrindinės tendencijos, tokios kaip infliacijos spaudimas, selektyvi skolų prieinamumas ir nuolatinis talentų trūkumas. Viešbučių tinklai taiko novatoriškas strategijas, siekdami pagerinti veiklos efektyvumą ir kontroliuoti sąnaudas, o daugelis naudojasi lengvaisiais modeliais. Lygiagrečiai plečiasi prabangių viešbučių sektorius, ypač besivystančiose rinkose, tokiose kaip Indija ir Indonezija. Tuo tarpu Kinijos rinka, kadaise buvusi dominuojanti jėga, susiduria su iššūkiais po pandemijos. Technologijų pažanga ir tvarumo praktika taip pat keičia svečių patirtį ir veiklą, nes vartotojų poreikis teikti vientisas, ekologiškas ir individualiems poreikiams pritaikytas paslaugas svetingumo sektoriuje ir toliau auga.


Išskirtiniame interviu su Anupu Kumaru Keshanu, „Travel and Tour World 2024“ vyriausiuoju redaktoriumi ir įkūrėju, Danas Voellmas, MRICS, AP Hospitality Advisors generalinis direktorius ir įkūrėjas dalijasi savo nuomone apie pagrindines tendencijas, šiuo metu formuojančias svetingumo pramonę, ir kaip jos veikia viešbučių tinklų ir svetingumo verslo strategijas visame pasaulyje.

Pasaulinė svetingumo pramonė patiria didelių pokyčių dėl pagrindinių tendencijų, tokių kaip infliacija, selektyvi skolų prieinamumas ir nuolatinis talentų trūkumas. Siekdami įveikti šiuos iššūkius, viešbučių tinklai imasi naujoviškų strategijų, skirtų veiklos efektyvumui didinti, o daugelis naudojasi lengvaisiais modeliais, kad kontroliuotų išlaidas.

Tuo tarpu prabangių viešbučių sektorius toliau plečiasi, ypač besivystančiose rinkose, tokiose kaip Indija ir Indonezija. Tačiau Kinijos rinka, kadaise buvusi dominuojanti veikėja, susiduria su lėtesniu atsigavimu po pandemijos dėl ekonominių iššūkių ir ribotų išvykstančių kelionių.

Technologijų pažanga ir tvarumo praktika taip pat pertvarko pramonę, skatina sklandžių, ekologiškų ir asmeninių svečių potyrių poreikį. Tobulėjant vartotojų lūkesčiams, viešbučiai daugiausia dėmesio skiria technologijomis paremtoms paslaugoms ir ekologiškoms iniciatyvoms, kad išliktų konkurencingi ir patenkintų augantį atsakingų kelionių poreikį.

Kokios pagrindinės tendencijos šiuo metu formuoja svetingumo industriją ir kokią įtaką jos daro viešbučių tinklų ir svetingumo verslo strategijoms visame pasaulyje?

Svetingumo pramonė susidūrė su dideliais iššūkiais dėl infliacijos ir didėjančių skolos išlaidų, kurie abu laikomi laikinais, tačiau vis dėlto turėjo įtakos visai veiklai. Nors pastaruoju metu infliacijos spaudimas sumažėjo, teigiamas poveikis rinkai dar nėra visiškai suvoktas. Skolos buvo pasirinktinai prieinamos, ypač įmonėms, kurių finansinė padėtis yra silpnesnė, todėl atsirado papildomų iššūkių. Nepaisant to, bankai buvo patenkinti, pripažindami, kad viešbučiai dažnai yra vienas iš paskutinių asmenų, kuriems to reikia, parduoti.

Pagrindinė pramonės problema ir toliau yra talentų trūkumas, skatinantis operatorius kurti novatoriškus sprendimus, kaip kontroliuoti išlaidas ir padidinti efektyvumą. Daugelis jų racionalizuoja veiklą arba sutelkia dėmesį į pajamų augimą. Esant tokiam finansiniam spaudimui, turto šviesos modelis, kur įmonės daugiausia dėmesio skiria prekės ženklui ir valdymui, o ne nuosavybės nuosavybei, išlieka labai populiarus. Šis modelis leidžia įmonėms išlikti lankstiems ir atspariems prisitaikant prie besikeičiančių rinkos sąlygų.

Kaip vertinate prabangių viešbučių tinklų plėtrą per ateinančius kelerius metus, ypač besivystančiose rinkose? Ar yra konkrečių regionų, kurie yra pasirengę dideliam augimui?

Kalbant apie gerovės kūrimą ir prabangos rinkos potencialą, Indija išsiskiria kaip turinti didžiausias galimybes regione, nes auga turtingas gyventojų skaičius ir auga ekonomika. Indonezija taip pat rodo didelį potencialą, ypač kalbant apie kylančias aukščiausios klasės turizmo vietas. Tačiau daugelis besivystančių regiono krypčių, nors ir daug žadančios, dėl infrastruktūros ir pasiekiamumo problemų artimiausiu metu sulauks lėtesnės traukos iš prabangių viešbučių tinklų.

Nusistovėjusios prabangios vietos, tokios kaip Maldyvai, Seišeliai, Balis, Puketas, Samui, Sanija ir Goa, ir toliau dominuoja rinkoje, nes jau turi reikiamą infrastruktūrą, prieinamumą ir stiprų prekės ženklo pripažinimą. Šios vietos yra tinkamos, kad pritrauktų turtingus keliautojus, ieškančius aukščiausios kokybės patirties. Infrastruktūros, pvz., oro susisiekimo ir svetingumo paslaugų, gerinimas yra ilgas ir sudėtingas procesas, o naujoms kelionėms prireiks didelių investicijų ir laiko, kad jų turizmo sektoriai išplėtotų iki tokio lygio, koks yra šiose nustatytose vietose.

Kalbant apie artėjančias vietas, Flores ir Komodo Indonezijoje vis labiau atkreipia dėmesį iš itin aukšto grynojo verto asmenų (UHNWI) dėl savo nepaliesto gamtos grožio ir prabangaus turizmo plėtros galimybių. Panašiai kai kurios Okinavos salos pradeda labiau domėtis prabangių viešbučių prekių ženklais, o pasiūla pamažu didėja. Tikimasi, kad šios kryptys, kurios dar tik pradeda vystytis, populiarės, nes tobulėja infrastruktūra, o prabangos prekių ženklai siekia išplėsti savo pasiekiamumą į naujas, mažiau komercines rinkas išrankiems keliautojams.

Kokiais būdais Kinijos rinka tapo dominuojančia pasauliniame svetingumo sektoriuje ir kokie veiksniai lemia šios rinkos įtaką?

Prieš pandemiją Kinijos rinka vaidino dominuojantį vaidmenį tarptautiniame turizme, kurį lėmė augantis turtingas gyventojų skaičius ir didelis noras keliauti visame pasaulyje. Tačiau Kinija, būdama didžiulė ir sudėtinga rinka, pastaruoju metu susidūrė su daugybe iššūkių, todėl atsigauti buvo sunku. Viena iš pagrindinių problemų yra lėtėjanti ekonomika, dėl kurios sumažėjo žmonių perkamoji galia, o tai apribojo ir išvykstančias keliones, ir išlaidas vienai kelionei.

Be to, pasų išdavimas ir susisiekimas su skrydžiais po pandemijos taip greitai neatsigavo, o tai dar labiau stabdė rinkos atsigavimą. Šios logistinės kliūtys kartu su ekonominiais iššūkiais reiškia, kad numatomas Kinijos išvykstamojo turizmo atsigavimas greičiausiai bus lėtesnis, nei prognozuota anksčiau.

Viešbučiai ir kitos su turizmu susijusios įmonės, pripažindamos užsitęsusį sulėtėjimą, diversifikavo savo rinkas ir pajamų srautus, kad sumažintų priklausomybę nuo Kinijos keliautojų. Tačiau jie išlieka budrūs ir pasiruošę prisitaikyti prie bet kokio atgimstančios paklausos, žinodami, kad Kinijos rinkos ilgalaikis potencialas išliks stiprus, kai bus išspręstos problemos.

Kaip prabangių viešbučių tinklai pritaiko savo strategijas, kad atitiktų vis labiau pasiturinčio Kinijos keliautojo poreikius ir pageidavimus?

Prabangūs viešbučių tinklai puikiai supranta savo klientus ir puikiai atpažįsta kiekvieno segmento tendencijas bei į jas reaguoja. Viena pastebimų augimo sričių yra individualios moterų kelionės, kurios tampa vis populiaresnės. Be to, keliautojai, ieškantys unikalių ir mažiau komercializuotų potyrių visame pasaulyje, populiarėja netradicinėse vietose.

Kalbos barjeras šiame segmente didelio rūpesčio nekelia, nes daugeliui keliautojų, ypač gerai išsilavinusių ar studijavusių užsienyje, patogu važiuoti tarptautiniais maršrutais. Šis išsilavinimas atveria daugiau kelionių galimybių, todėl pasaulis tampa labiau prieinamas šiai demografinei grupei.

Tačiau, nepaisant aiškaus potencialo, keliautojų apimtys šioje nišoje vis dar gana nedidelės. Tai yra iššūkis prabangos operatoriams, kurie turi atidžiai apsvarstyti, kiek išteklių yra tinkama šiai rinkai. Kol paklausa auga, prabangos tinklai turi subalansuoti savo investicijas į šį segmentą su kitomis verslo sritimis, kad užtikrintų tvarų augimą.

Kokios technologinės pažangos turėjo didžiausią įtaką svetingumo pramonei po COVID eros ir kaip šios technologijos pagerina svečių patirtį?

Technologijos svetingumo pramonėje nebūtinai pagerina svečių patirtį tradicine prasme, tačiau jos pertvarko užkulisines operacijas, kad būtų išlaikyta arba pagerinta svečių patirtis su mažiau žmonių ir mažiau pasikliaujant tiesioginiais žmogaus prisilietimo taškais. Šis metodas leidžia viešbučiams pasiūlyti sklandesnę, diskretiškesnę ir labiau reaguojančią paslaugą – pagrindines funkcijas, kurios tapo technologijomis pagrįsto prabangaus svetingumo bruožais.

Šiandien svečiai tikisi pritaikymo ir efektyvumo be nereikalingų sąveikų, o technologijos padeda pasiekti šią pusiausvyrą. Pavyzdžiui, mobilusis registravimas tampa vis dažnesnis, todėl svečiai gali visiškai apeiti registratūrą. Panašiai momentinių pranešimų ir komandos pokalbių programos – integruotos į viešbučių programas ar per populiarias platformas, pvz., „WhatsApp“ – įgalina svečių ir viešbučio darbuotojų bendravimą realiuoju laiku ir greitai reaguoja į svečių poreikius be tiesioginio bendravimo. Ši technologija pagerina ir svečių pasitenkinimą, ir veiklos efektyvumą.

Kiti sėkmingi technologijų pritaikymai apima kambarių aptarnavimo robotus, kurie pristato prekes tiesiai į svečių kambarius, galimybę atsisakyti namų tvarkymo naudojant mobiliąsias programėles ir mobiliojo automobilio parkavimo paslaugas, kurios praneša svečiams, kai jų automobilis yra paruoštas. Šios naujovės padeda supaprastinti paslaugas ir suteikia svečiams daugiau galimybių valdyti savo patirtį.

Viena technologija, kuri kai kuriose vietose išlieka prieštaringa, yra stalinis užsakymas naudojant QR kodus. Kai kurie svečiai vertina kodo nuskaitymo patogumą norint pateikti užsakymus, kiti mano, kad sistema yra beasmenė, o kai kuriais atvejais įdiegimas buvo menkas. Prastai vykdomos sistemos gali sumažinti svečių patirtį, o ne ją sustiprinti.

Aš asmeniškai manau, kad komandos pokalbių funkcija yra viena iš efektyviausių paslaugų gerinimo priemonių. Daugelis operatorių jau pritaikė šią technologiją, kuri leidžia greitai, diskretiškai bendrauti ir pagerinti svečių patirtį be tiesioginio įsikišimo.

Dėl naujų technologijų talentų valdymas taip pat padarė didelę pažangą. Geresni tvarkaraščių sudarymo, veiklos stebėjimo ir komunikacijos įrankiai padeda viešbučių operatoriams efektyviau valdyti personalą, ypač tuo metu, kai išlieka personalo problemų.

Nors dirbtinis intelektas dar nepadarė reikšmingo poveikio svečiams skirtuose svetingumo aspektuose, jis pradėjo vaidinti lemiamą vaidmenį valdant pajamas ir rinkodarą, padėdamas viešbučiams optimizuoti kainodaros strategijas ir nukreipti tinkamus klientų segmentus. Tikimasi, kad tobulėjant technologijai dirbtinis intelektas dar labiau pagerins svečių patirtį ir veiklos efektyvumą.


Kokius iššūkius ir galimybes numatote pasauliniams svetingumo prekių ženklams plečiant savo buvimą Kinijos rinkoje?

Svetingumo aplinka Kinijoje išgyvena reikšmingus pokyčius, nes stiprėja vietiniai prekių ženklai, o nekilnojamojo turto rinka, kuri kažkada buvo pagrindinė ekonomikos varomoji jėga, nebeteikia tokio pat lygio galimybių statyti naujus viešbučius. Ankstesniais metais pastebėta sparti plėtra sulėtėjo, o naujos statybos viešbučiai tampa vis retesni. Vietoj to, rinkoje didesnis dėmesys skiriamas konversijai – esamų pastatų pavertimui viešbučiais, o ne naujų nekilnojamojo turto statybai nuo pat pradžių. Šį pokytį lemia ekonominė realybė ir besikeičianti rinkos dinamika.

Be to, vyksta demografiniai pokyčiai, nes Kinijos gyventojų skaičius palaipsniui mažės. Tai greičiausiai prisidės prie lėtesnio svetingumo sektoriaus augimo. Mažėjant gyventojų skaičiui, talentų būrys tampa dar didesniu iššūkiu viešbučių operatoriams, kurie ir taip kovoja su darbuotojų trūkumu, palyginti su rinkos dydžiu. Tai sukuria papildomą konkurenciją ne tik dėl svečių, bet ir dėl kvalifikuotų darbuotojų.

Nepaisant šių iššūkių, įgimtas žmogaus noras keliauti užtikrina, kad svetingumo paslaugų paklausa ir toliau augs ateinančiais dešimtmečiais. Kadangi Kinija ir toliau vystosi ekonomiškai, daugiau jos gyventojų ieškos tiek vietinių, tiek tarptautinių kelionių galimybių.

Kalbant apie kontekstą, Kinijos viešbučių kambarių skaičius, tenkantis vienam gyventojui, šiuo metu yra mažesnis nei perpus mažesnis nei Jungtinėse Valstijose, o tai rodo neišnaudotą augimo potencialą. Nors auksiniai sparčios viešbučių plėtros metai gali pasibaigti, pramonei vis dar yra erdvės plėstis, nors ir lėtesniu, konkurencingesniu tempu.

Kaip prabangūs viešbučiai savo veikloje taiko tvarumą ir ekologišką praktiką ir kaip tai atitinka dabartines svetingumo tendencijas ir vartotojų lūkesčius?

Požiūris į tvarumą svetingumo pramonėje labai skiriasi priklausomai nuo operatoriaus. Kai kuriems prekių ženklams, pvz., Soneva, tvarumas yra įtrauktas į pačią jų veiklą ir svečių patirtį. Šie operatoriai teikia pirmenybę aplinkai nekenksmingai praktikai – nuo ​​anglies dioksido kompensavimo skrydžiams iki tvarių statybinių medžiagų ir atliekų mažinimo iniciatyvų. Tačiau vartotojų lūkesčiai, susiję su tvarumu, skirtinguose regionuose skiriasi. Pavyzdžiui, Europoje informuotumas apie tvarumo praktiką yra daug didesnis, nes aiškiau suprantamas skirtumas tarp anglies dioksido kompensavimo ir anglies dioksido vengimo. Priešingai, kiti regionai vis dar vejasi vartotojų paklausą ir supratimą apie tvarias kelionių galimybes.

Nepaisant šių skirtumų, bendra tendencija pramonėje juda tinkama linkme link tvaresnės praktikos. Tačiau didelė atsakomybė vis dar tenka plėtotojams ir nekilnojamojo turto savininkams, kurių daugelis dar nėra visiškai įsipareigoję įgyvendinti žaliąsias iniciatyvas. Tai yra iššūkis, nes kūrėjai atlieka lemiamą vaidmenį perimant tvarią praktiką visame viešbučio gyvavimo cikle – nuo ​​statybos iki kasdieninės veiklos.

Įdomu tai, kad verslo klientai, ypač M.I.C.E. planuotojai (susitikimai, iniciatyvos, konferencijos ir parodos) ir tarptautinės korporacijos (MNC) dabar reikalauja aukštesnių tvarumo standartų. Viešbučiai, kurie neatitinka šių standartų, rizikuoja prarasti pelningas verslo galimybes. Be aplinkos tvarumo, vis daugiau dėmesio skiriama socialiniam tvarumo aspektui, kuris apima sąžiningą darbo praktiką ir poveikį bendruomenei. Šių socialinių problemų sprendimas yra dar sudėtingesnis ir sudėtingesnis nei aplinkosaugos problemų sprendimas, tačiau tai tampa vis svarbesnė pokalbio apie tvarumą svetingumo srityje dalis.

Pasidalinti:

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškius

« Atgal į puslapį

Susijusios Žinutės

Pasirinkite savo kalbą

PARTNERIAI

at-TTW

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškius

Noriu gauti kelionių naujienas ir prekybos įvykių naujienas iš Travel And Tour World. as perskaiciau Travel And Tour World'sPrivatumo politika.