29 m. Lapkričio 2024 d., Penktadienis
Jo Ekscelencija Ahmedas Al-Khateebas, Saudo Arabijos turizmo ministras, pasidalijo įžvalgomis apie ambicingą šalies strategiją „Vision 2030“ ir jos transformacinį poveikį kelionių ir turizmo sektoriui.
Kalbėdamas 122 mnd UNWTO Vykdomosios tarybos posėdyje Kolumbijoje Jo Ekscelencija Saudo Arabijos turizmo ministras Ahmedas Al-Khateebas pabrėžė pagrindines iniciatyvas ir pasiekimus, kurie Saudo Arabiją paverčia pasauline turizmo jėgaine.
Saudo Arabija 2019 m. pristatė savo Nacionalinę turizmo strategiją, kuria siekiama įvairinti ekonomiką ne tik naftos ir naftos chemijos pramonėje.
"Mes investuojame 100 milijonų dolerių į 100,000 50 jaunų Saudo Arabijos gyventojų mokymą, iš kurių XNUMX% yra moterys", - sakė Al-Khateeb. Ši iniciatyva ruošia jaunimą vaidmeniui turizmo srityje, skatina karjerą svetingumo, kelionių ir pramogų srityse.
Tokios programos kaip Rijado svetingumo mokykla ir tarptautinės stipendijos geriausioms institucijoms yra pagrindinės šios pastangos.
Saudo Arabija padarė didelę pažangą įgalindama moteris – nuo 100,000 m. daugiau nei 2019 XNUMX moterų pradėjo dirbti turizmo srityje.
„Moterys yra aistringos, kvalifikuotos ir entuziastingai dalijasi Saudo Arabijos istorija su pasauliu“, – pažymėjo Al-Khateeb.
Iniciatyvos, skirtos skatinti moterų dalyvavimą, apima profesinį mokymą, atlyginimų didinimą ir vaidmenis augančiame Raudonosios jūros kurortuose bei NEOM plėtrą.
Saudo Arabija planuoja iki 10 m. padidinti savo turizmo įnašą į BVP iki 2030% nuo 3% dabar, sukurdama 600,000 XNUMX naujų darbo vietų.
Siekdamas patikslinto tikslo iki 150 m. pritraukti 2030 milijonų kasmetinių lankytojų, Saudo Arabija siekia patekti į septynias daugiausiai lankomų pasaulio šalių.
Siekdama patenkinti paklausą, Karalystė prideda 250,000 XNUMX viešbučių kambarių ir pradeda didelius infrastruktūros projektus, įskaitant naujus oro uostus ir oro linijas.
Turizmo strategijoje akcentuojamas tvarus augimas, pažangiausios technologijos derinamos su tradiciniu arabų svetingumu.
Al-Khateebas perspėjo dėl pernelyg didelio skaitmeninimo, pabrėždamas žmonių ryšių svarbą turizmo pramonėje.
„Turizmas yra žmonių tarpusavio verslas, todėl turime išsaugoti žmogiškąją jo esmę, kartu pasitelkdami dirbtinį intelektą ir skaitmeninius įrankius, kad sustiprintume, o ne pakeistume sąveiką“, – aiškino jis.
Saudo Arabijos įsipareigojimas rengti didelius pasaulinius renginius, įskaitant Expo 2030, žiemos olimpines žaidynes ir MICE susibūrimus, demonstruoja savo pasirengimą dalytis savo turtinga kultūra ir paveldu su pasauliu.
„Expo 2030“ pritrauks daugiau nei 40 milijonų lankytojų, kurie susipažins su Saudo Arabijos svetingumu, papročiais ir tradicijomis“, – pabrėžė Al-Khateebas.
Nuolat investuodama į turizmą, infrastruktūrą ir žmogiškąjį kapitalą, Saudo Arabija ruošiasi virsti svarbiausia pasaulio vieta.
„Esame visiškai įsipareigoję siekti savo tikslų ir paversti Saudo Arabiją geriausia vieta, kur turizmas atlieka pagrindinį vaidmenį mūsų ekonomikoje“, – apibendrino Al-Khateebas.
Žymos: Al-Khateebas, Arabų svetingumas, Kolumbija, Šalys, ekonomika, pramoga, "Expo 2030, pasaulinė paskirties vieta, svetingumas, MICE, NEOM, Raudonoji jūra, Rijadas, Saudo Arabija, aukščiausias tikslas, Turizmas, Kelionė, Vizija 2030, Lankytojai, žiemos olimpinės žaidynės
Ketvirtadienis, vasaris 13, 2025
Ketvirtadienis, vasaris 13, 2025
Ketvirtadienis, vasaris 13, 2025
Trečiadienis, vasaris 12, 2025
Trečiadienis, vasaris 12, 2025
Ketvirtadienis, vasaris 13, 2025