TTW
TTW

Makao Kinijoje išskleidžia galingą turizmo reklamą Tokijuje, Japonija, derindamas anime kultūros paveldą ir kulinarinius stebuklus, kad pritrauktų Japonijos lankytojus

Penktadienis, balandis 18, 2025

Makao Kinija

Makao Kinijoje Japonijoje pradeda įspūdingą keliones, kurioje derinama anime kultūra, paveldas ir kulinariniai potyriai, kad pritrauktų Japonijos lankytojus prieš 2025 m.

Makao vyriausybės turizmo biuras (MGTO) pradėjo savo gyvybingą reklaminę kampaniją užsienyje „Kelionė į Makao patirtį“ su dideliu parodos renginiu, kuris prasidėjo balandžio 17 d. ikoniškame Tokijo Akihabaros rajone. Keturias dienas trunkantis renginys yra vienas didžiausių MGTO metų tarptautinės rinkodaros pastangų, skirtų informuotumui ir įsitraukimui Šiaurės Rytų Azijos rinkose didinti. Glaudžiai susietas su Makao paskyrimu 2025 m. Rytų Azijos kultūros miestu, parodos tikslas – atkreipti dėmesį į turtingą miesto „turizmo plius“ pasiūlą – nuo ​​kultūros ir gastronomijos iki paveldo ir naujovių.

Reklama

Kultūros ir kūrybos šventė

Atidarymo ceremonija pasveikino garbingus svečius, tarp kurių – MGTO direktorė Maria Helena de Senna Fernandes, Japonijos turizmo agentūros direktorius Takashi Watanabe, JNTO vykdomasis direktorius Yoshinobu Ota, JATA direktorius Koji Ikehata ir IPIM valdybos direktorė Elaine Wong Yee Lam. Šis kelias ne tik turizmo mugė, bet ir atspindi kultūrinę šventę, kuri stiprina ryšius tarp Japonijos ir Makao, pasitelkdama bendras aistras, tokias kaip anime, kad lankytojus įtrauktų žaismingai, bet prasmingai.

Kadangi anime yra giliai įsišaknijusi Japonijos kultūroje ir vis labiau populiarėja tarp Makao jaunimo, šių metų pasirodymas kūrybiškai sujungia Rytus ir Vakarus. Renginyje anime temos derinamos su Makao kultūriniu identitetu, kad būtų pasiūlyta įtraukiančių įspūdžių, kurie rezonuoja su Japonijos publika, ypač jaunąja karta.

Makao atgijo Akihabaroje

MGTO susivienijo su šešiais integruotais kurortais, „Air Macau“ ir kitais partneriais, kad pristatytų dinamišką geriausių Makao lankytinų vietų ir unikalių įspūdžių pasirinkimą. Nuo Pasaulio paveldo lankytinų vietų ir maisto kultūros iki ryškių festivalių ir pramogų lankytojai gali tyrinėti visus Makao aspektus per teminius stendus, interaktyvias zonas ir gyvus pasirodymus.

Anime tematikos ekranai, įskaitant „Kamen Rider“ ir „Ghost in the Shell SAC2045“, automobilių lenktynių treniruoklį, laimės traukimo kapsulių mašiną ir maisto sunkvežimį – tai tik keletas atrakcionų. Dalyviai taip pat gali rinkti antspaudus į specialų „Makao kelionės pasą“, kad išsipirktų išskirtinius MAK MAK suvenyrus, atnešdami apčiuopiamą Makao žavesio gabalėlį į Tokiją.

Siekdama padidinti matomumą, MGTO vykdo didelio masto skaitmenines reklamas Akihabaros elektroniniuose skelbimų lentose, dalija brošiūras MTR stotyse ir bendradarbiauja su Japonijos influenceriais, kelionių žurnalais ir KOL, siekdama išplėsti reklamą internete.

Japonijos ir Makao turizmo mainų stiprinimas

Prieš renginį MGTO organizavo „Macao Tourism + MICE Product Updates Seminar & Travel Mart“, bendradarbiaujant su Prekybos ir investicijų skatinimo institutu ir Macau International Airport Co. Ltd. Šis į verslą orientuotas renginys pristatė naujausius Makao turizmo pokyčius ir paskatino Makao ir Japonijos kelionių bei kelionių agentūrų bendradarbiavimą. MICE sektoriuose. Sesijoje dalyvavo daugiau nei 210 Japonijos kelionių agentūrų, korporacijų ir žiniasklaidos atstovų, o tai parodė augantį abipusį susidomėjimą.

Kelionės metu MGTO atstovai taip pat susitiko su Kamakuros meru Takashi Matsuo ir vicemeru Shoichiro Chida. Kadangi abu miestai yra Rytų Azijos kultūros miestai, susitikimo tikslas buvo pagilinti dvišalį bendradarbiavimą turizmo, kultūros ir mainų programų srityse.

Japonijos rinkos potencialas stiprėja

Japonija ir toliau išlieka viena pelningiausių ir perspektyviausių Makao turizmo rinkų. Pirmąjį 2025 m. ketvirtį Japonija buvo penkta pagal dydį tarptautinio turizmo šalis, o lankytojų skaičius išaugo beveik 24%, palyginti su ankstesniais metais. Tiesioginiai skrydžiai tarp Japonijos ir Makao gerina susisiekimą ir užtikrina pastovų turistų srautą tarp šių dviejų vietų.

Aiškų dėmesį skirdama Šiaurės Rytų Azijai, MGTO planuoja dalyvauti daugiau tarptautinių kelionių mugių ir rengti regioninius renginius, kad reklamuotų Makao kultūrinį turtingumą ir novatorišką kelionių patirtį. Vykdoma rinkodaros kampanija dar kartą patvirtina Makao įsipareigojimą plėsti savo tarptautinį pėdsaką ir įtraukti Japonijos turizmo rinką naujais, įdomiais būdais.

Reklama

Pasidalinti:

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškius

PARTNERIAI

at-TTW

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškius

Noriu gauti kelionių naujienas ir prekybos įvykių naujienas iš Travel And Tour World. as perskaiciau Travel And Tour World'sPrivatumo politika.

Pasirinkite savo kalbą