TTW
TTW

Kreta ir toliau vilioja pasaulio turistus savo autentiškumu ir tvarumu

Antradienis, lapkritis 26, 2024

Dr. Kyriakos Kotsoglou, Kretos regiono turizmo vicegubernatorius, dalijasi išskirtinėmis įžvalgomis apie salos strateginį dalyvavimą „Philoxenia 2024“ ir jos tvirtą turizmo viziją. Dėl savo neprilygstamo žavesio Kreta ir toliau yra pagrindinė vieta, kasmet pritraukianti milijonus lankytojų iš Europos ir už jos ribų.

Kretos dalyvavimas Filoksenija 2024 m parodė savo įsipareigojimą įtvirtinti savo, kaip svarbiausios turizmo vietos, poziciją. Su visapusiška turizmo skatinimo programa, apimančia daugiau nei 40 parodų kasmet, Kreta pasinaudojo renginiu, kad padidintų jo patrauklumą visame pasaulyje. Kreta surengė daugiau nei 30 B2B susitikimų su profesionalais iš pagrindinių rinkų, įskaitant Daniją, JAV ir Indiją, kur buvo įtrauktas stendas, kuriame buvo pabrėžtas salos gamtos grožis ir tradiciniai produktai, taip skatinant strategines partnerystes, skatinančias turizmą.

Naujoviška rinkodara pabrėžė įvairų Kretos žavesį, vaizduodamas jos šiaurinius kosmopolitiškus miestus, pietų ramius kraštovaizdžius ir UNESCO turtingą užmiestį kaip prieglobstį ištisus metus. Pažangiausi skaitmeniniai įrankiai, įskaitant Neįtikėtina Kreta portalas, praturtino lankytojų patirtį pasitelkiant interaktyvius žemėlapius ir įtraukiantį pasakojimą.

Nors Europa išlieka pagrindine Kretos rinka, plėtros pastangos nukreiptos į Šiaurės ir Pietų Ameriką, Persijos įlanką ir Aziją. Tikimasi, kad būsimas Herakliono tarptautinis oro uostas paskatins tiesioginių skrydžių maršrutus, atvers naujas rinkas ir pagerins Kretos pasaulinį susisiekimą.

Kreta ir toliau žavi savo autentiškumu, tvarumu ir daugybe pasiūlymų, kurie yra pasirengę pritraukti lankytojų iš viso pasaulio, išlaikant savo kaip tikro „mažojo žemyno“ reputaciją.

HKaip „Crete Office“ dalyvavimas „PHILOXENIA 2024“ padidino CRETA, kaip svarbiausios turizmo vietos, matomumą?

Kiekvienais metais Kreta dalyvauja daugiau nei 40 turistinių parodų ir seminarų bei kelių demonstracijų, kuriose vykdoma viena iš išsamiausių turizmo skatinimo programų tarp Europos ir Viduržemio jūros regiono vietų. „Philoxenia 2024“, kaip Atėnuose po kelių dienų Tarptautinės yra Graikijos parodos, kurios „užpildo“ mūsų turizmo skatinimo programą. Tai ne parodos, kurios patrauklios WTM Londone, ITB Berlyne ar TOP Resa Paryžiuje, jų trukmė ar CMT srautas Štutgarte ar Fitur Madride nėra toks, bet tai mūsų nacionalinės parodos. , mes, Kreta, mes ir toliau juos palaikysime, dalį savo spindesio skirsime kaip kelionės tikslą ir iš jo pasisemsime. Taip, „Philoxenia – Hotelia 2024“ padidino mūsų matomumą kaip turizmo skatinimo perlą.

Ar galite pasidalinti naujomis partnerystėmis ar bendradarbiavimu, užmegztais renginio metu, kurie būtų naudingi Kretos turizmo sektoriui?

Parodoje Kretos kraštas dalyvavo su savo stendu, kuriame buvo pristatytos mūsų salos grožybės ir kai kurie nuostabūs reprezentaciniai tradiciniai gaminiai. Tuo pačiu metu jis surengė daugiau nei 30 B2B susitikimų su turizmo profesionalais iš tokių šalių kaip Danija, Norvegija, Prancūzija, Bulgarija, Vengrija, Lenkija, Indija, JAV ir kt. Jos stendą, be kita ko, aplankė keli viešbučių savininkai. ir agentai iš visos Graikijos, taip pat daugybė žmonių grupių, kurios parodė tikrą susidomėjimą informacija apie Kretą ir norą ją aplankyti asmeniškai.

Kokios naujoviškos rinkodaros strategijos buvo pristatytos parodoje „Philoxenia 2024“, siekiant pritraukti įvairaus amžiaus lankytojų į Kretą?

Kreta turi nepaprastą gebėjimą suvilioti jus savo istorijomis. Tai yra mūsų šūkis ir Kretos sugebėjimas, kurį jis turi tris skirtingus veidus. Jo šiaurinė dalis, kurioje susirenka didieji miestai, 30% Graikijos viešbučių, vilioja 5 žvaigždučių būstu ir kosmopolitišku gyvenimu, o pietinė yra alternatyvi ir žavi kaip pasaka. Tačiau išties ypatinga jo pusė yra užnugaryje esantis regionas su UNESCO objektais, kalnais, tarpekliais ir visomis gamtos grožybėmis. Autentiškumo ašimi ir savo tvarumo vizija Kreta skiriasi nuo savęs, turi tūkstantį skirtingų formų, yra mažas žemynas ir kviečia jį atrasti 365 dienas per metus.

Kaip Kretos regionas pademonstravo, kad technologinės pažangos naudojasi siekiant pagerinti lankytojų patirtį Kretoje?

Kretos regiono interneto portale pamatysite, kaip galite ištirti ir atrasti viską, kas yra graži mūsų salos dalis. Interaktyvūs žemėlapiai, medžiaga ir turinys iš visur, garsūs vaizdo įrašai su gražiomis istorijomis, kurios nuves jus iš judriausio paplūdimio į labiausiai apleistą vietą, nuo smėlio iki uolų, nuo olos, kurioje gimė Dzeusas, iki Venecijos uostų. Įeikite, pamatykite, tyrinėkite, atraskite, derinkite ir jei turite klausimų apie Kretos regioną, jis bus šalia jūsų.

Kokias tikslines rinkas ketinate siekti, kad dar labiau padidintumėte Kretos regiono turizmo patrauklumą?

Europa, kaip pasaulio turizmo lyderė, yra pagrindinė Kretos tiekėja. Kasmet daugiau nei milijonas vokiečių, o šalia jų britai, skandinavai užplūsta vakarines ir rytines Kretos puses, Žemąsias šalis ir Lenkiją, Vidurio Europą, taip pat Viduržemio jūros ir Balkanų šalis. Kasmet kartu su Izraeliu ir JAV – 6.5 mln.

Kitos tikslinės rinkos yra Šiaurės ir Pietų Amerikos rinkos plėtra, taip pat Arabijos įlankos šalys. Dirbame labai kruopščiai, tiesioginių skrydžių trūkumas yra stabdantis veiksnys, tačiau naujasis Herakliono oro uostas pritrauks labai daug naujų tiesioginių skrydžių ir „iškels“ Kretą. Po šių rinkų po Azijos ir, žinoma, Rusijos bei Ukrainos rinkų norime sugrįžti, nes jos buvo labai aukštos iki pat geopolitinės krizės pradžios. Kreta neabejotina, kad ateinančiais metais ji įsitvirtins kaip garsi ir tvari – autentiška vieta.

Man buvo malonu priversti jus pasvajoti apie Kretą.

Pasidalinti:

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškius

« Atgal į puslapį

Susijusios Žinutės

Pasirinkite savo kalbą

PARTNERIAI

at-TTW

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškius

Noriu gauti kelionių naujienas ir prekybos įvykių naujienas iš Travel And Tour World. as perskaiciau Travel And Tour World'sPrivatumo politika.