TTW
TTW

Indijos išvykstamųjų kelionių į Artimuosius Rytus skaičius 2025 m. išaugo dėl strateginių jungčių ir tarpinių sustojimų inovacijų.

Antradienis, gegužės 6, 2025

2025 m. Artėjant Artimųjų Rytų kelionių rinkai, ji išgyvena spartų pagreitį, ypač dėl augančio išvykstamųjų kelionių iš Indijos. Šį augimą skatina padidėjęs oro susisiekimas, konkurencingos kainos, supaprastintos vizų išdavimo procedūros ir strateginis Indijos bei Artimųjų Rytų suinteresuotųjų šalių bendradarbiavimas. Tokios šalys kaip Jungtiniai Arabų Emyratai, Saudo Arabija, Omanas ir Kataras daug investuoja į turizmo infrastruktūrą, kartu pozicionuodamos save kaip patrauklias trumpųjų nuotolių kelionių kryptis Indijos keliautojams, nesvarbu, ar tai būtų poilsis, verslas, religinės kelionės ar prabangi patirtis.

Indijos vaidmuo šiame augime yra reikšmingas. Persijos įlankos bendradarbiavimo tarybos (GCC) šalyse gyvenant daugiau nei 8.5 mln. Indijos emigrantų, tvirti šeimos ir verslo ryšiai toliau didina paklausą. Tuo tarpu auganti Indijos viduriniosios klasės gerovė keičia kelionių pageidavimus, nes vis daugiau keliautojų ieško aukščiausios kokybės, gerai parengtų įspūdžių. 2024 m. ataskaitos rodo, kad daugiau nei 30 % Indijos tarptautinių keliautojų renkasi Artimųjų Rytų kryptis, o JAE ir Saudo Arabija pirmauja.

Išskirtiniame pokalbyje su Kelionės ir kelionių pasaulis„Brightsun Travel India“ direktorius Sandeepas Arora dalijasi giliomis įžvalgomis apie augantį Indijos kelionių į Artimuosius Rytus pagreitį ir kaip „Brightsun“ strategiškai pozicionuoja save, kad lyderiautų šiame augančiame koridoriuje. Žvelgdamas į ateitį, Arora išsamiai paaiškina, kaip tokie miestai kaip Dubajus, Doha ir Abu Dabis nebėra tik tranzito punktai, o patyriminės kryptys, iš naujo apibrėžiančios kelionių į Indiją kelią.

„Artimieji Rytai sparčiai vystosi, ir Indijos keliautojai yra šių pokyčių varomoji jėga“, – teigia Arora. „Matome aiškų poslinkį – nuo ​​trumpų sustojimų prie kruopščiai suplanuotų sustojimų, nuo biudžetą taupančių užsakymų prie aukščiausios klasės patirčių. Dabar nebesvarbu, kur vykstate, o kaip ten nuvykstate ir ką atrandate pakeliui.“

Arora pabrėžia „Brightsun“ partnerystę su „Emirates“, „Qatar Airways“ ir „Etihad“ kaip esminę perversmą. „Šios partnerystės padeda mums pasiūlyti neprilygstamą vertę – paketinius bilietus, sustojimų privilegijas ir išskirtines akcijas. Tačiau mus domina ne tik kainos, bet ir pasakojimai. Kuriame kelionių akimirkas, o ne tik bilietus.“

Nuo verslo kelionių iki religinių piligriminių kelionių, nuo šeimos atostogų iki pabėgimų į nerūpestingus nuotykius – Indijos rinka sparčiai įvairėja. „Šiandienos keliautojas iš Indijos nori efektyvumo, prieinamumo, autentiškumo ir nepaprasto skonio“, – priduria Arora.

Pokalbiui baigiantis, Arora atkreipia dėmesį į vieną esminę tiesą: „2025 m. Artimieji Rytai yra ne tik kelionės tikslas. „Brightsun“ ir Indijai tai dešimtmečio galimybė.“

Pagrindiniai kelionių segmentai iš Indijos į Artimuosius Rytus:

Kita svarbi tendencija, lemianti šį augimą, yra kelių krypčių kelionės, o Artimieji Rytai vis dažniau tampa pageidaujamu sustojimo centru keliaujant į Europą, Ameriką ar Azijos ir Ramiojo vandenyno regioną. Dubajus, Doha ir Abu Dabis tapo stipriausiomis sustojimo vietovėmis Indijos keliautojams dėl plačių skrydžių tinklų, aukščiausios klasės oro uostų patirties ir augančios reputacijos kaip mini atostogų centrų.

„Brightsun Travel“, pirmaujanti kelionių sektoriaus žaidėja, pasinaudoja šia tendencija: strateginės partnerystės su pagrindiniais Artimųjų Rytų vežėjais, tokiais kaip „Emirates“, „Qatar Airways“ ir „Etihad Airways“. Šie aljansai suteikia „Brightsun“ prieigą prie konkurencingų kainų, platesnio asortimento ir paketų, kurie yra patrauklūs kainą vertinantiems, bet į patirtį orientuotiems Indijos keliautojams. Bendradarbiavimas su turizmo tarybomis dar labiau leidžia „Brightsun“ neatsilikti nuo besikeičiančių regioninių kelionių tendencijų, siūlant bendras akcijas, edukacines pažintines keliones ir išskirtinius pasiūlymus.

Įmonė ypač daug dėmesio skiria reklamai sustojimo turizmas kurdama individualiai pritaikytus trumpalaikius maršrutus tokiuose miestuose kaip Dubajus, Doha ir Abu Dabis. Šie paketai apima apgyvendinimą viešbutyje, ekskursijas po miestą su gidu, kultūrinius potyrius ir kulinarines ekskursijas, skirtas Indijos skoniui. Paversdama tradicinius persėdimus maloniomis mikro atostogomis, „Brightsun“ patenkina augančius vartotojų lūkesčius dėl patogumo ir praturtėjimo – pagrindinių šiuolaikinės kelionių elgsenos motyvatorių.

Apibendrinant galima teigti, kad didėjantis Artimųjų Rytų, kaip galutinės kelionės tikslo ir strateginės sustojimo vietos, patrauklumas keičia Indijos kelionių kryptis 2025 m. „Brightsun Travel“, pasitelkdama taktines partnerystes ir novatorišką kelionių organizavimą, yra pasirengusi vadovauti šiai bangai, suteikdama Indijos keliautojams sklandžią, vertę turinčią patirtį visame besivystančiame Artimųjų Rytų koridoriuje.

Kaip, jūsų manymu, vystysis dabartinis Artimųjų Rytų kelionių rinkos impulsas 2025 m., ypač atsižvelgiant į padidėjusį susisiekimą su Indija?

Artimųjų Rytų kelionių rinka sparčiai augs iki 2025 m., nes pagerės susisiekimas ir auganti paklausa iš Indijos. Dėl daugiau tiesioginių skrydžių, konkurencingų kainų, supaprastintų vizų išdavimo procedūrų ir tvirtų verslo ryšių kelionės tarp Indijos ir pagrindinių Artimųjų Rytų vietų, tokių kaip JAE, Saudo Arabija, Omanas ir Kataras, sparčiai auga. Indijos keliautojus vilioja prabangos, kultūros, apsipirkimo, religinio turizmo ir trumpų atstumų patogumo derinys. Be to, šios šalys daug investuoja į turizmo infrastruktūrą ir patirtis, pritaikytas tiek laisvalaikio, tiek religiniam turizmui. Tikimasi, kad šis vienas kitą stiprinantis augimas tęsis, todėl 2025 m. Artimieji Rytai taps ne tik tranzito centru, bet ir pagrindine Indijos išvykstamojo turizmo kryptimi.

Kokios yra pagrindinės tendencijos, formuojančios Indijos keliones į Artimuosius Rytus, ir kurie segmentai rodo didžiausią augimą?

Įtakingi keli pagrindiniai veiksniai, įskaitant pagerėjusį oro susisiekimą, supaprastintus vizų išdavimo procesus ir įvairiapusę kelionių patirtį. Tiesioginiai skrydžiai ir įperkamos alternatyvos iš 1 ir 2 lygio miestų Indijoje daro Artimųjų Rytų kryptis prieinamesnes nei bet kada anksčiau. Remiantis 2024 m. ataskaita, daugiau nei 30 % Indijos tarptautinių keliautojų renkasi Artimųjų Rytų kryptis, o JAE ir Saudo Arabija pirmauja sąraše. Sparčiausiai auganti vidurinioji klasė yra pasirengusi išleisti iki 7,000 USD tarptautinėms kelionėms, o tai rodo poslinkį link aukščiausios klasės kelionių patirties. Sparčiausiai augantys segmentai yra šie:

Šeimos renkasi poilsines keliones į Dubajų ir Abu Dabį.

Religingi keliautojai, vykstantys į hadžą ir umrą.

Verslo ir poilsio keliautojai, kuriuos remia daugiau nei 8.5 mln. Indijos emigrantų Persijos įlankos bendradarbiavimo tarybos šalyse.

Kurios Artimųjų Rytų kryptys tampa stipriausiais sustojimo centrais Indijos keliautojams, keliaujantiems į Europą ar Ameriką?

Dubajus, Doha ir Abu Dabis yra pagrindiniai sustojimo centrai Indijos keliautojams.

Kokį vaidmenį „Brightsun Travel“ augimo strategijoje atlieka strateginės partnerystės su Artimųjų Rytų vežėjais ir turizmo valdybomis?

Bendradarbiaudami su pirmaujančiomis oro linijomis, tokiomis kaip „Emirates“, „Qatar Airways“ ir „Etihad“, gauname prieigą prie konkurencingų kainų, platesnio vietų pasirinkimo ir plataus maršrutų tinklo, o tai suteikia mums stiprų pranašumą kainoms jautrioje ir sparčiai augančioje rinkoje.

Be to, bendros reklamos pastangos, sustojimų programos ir pažintinės kelionės padeda mums neatsilikti nuo kelionių tendencijų ir stiprinti savo regioninę patirtį. Apskritai šie strateginiai aljansai yra labai svarbūs, padedantys mums išsiskirti, didinti klientų lojalumą ir skatinti ilgalaikį augimą visame Artimųjų Rytų kelionių koridoriuje.

Augant kelionių maršrutų, apimančių kelias kryptis, skaičiui, kaip „Brightsun“ reklamuoja sustojimus tokiuose miestuose kaip Dubajus, Doha ar Abu Dabis Indijos keliautojams?

Aktyviai reklamuojame sustojimus pagrindiniuose Artimųjų Rytų centruose, tokiuose kaip Dubajus, Doha ir Abu Dabis, Indijos keliautojams, siūlydami kruopščiai atrinktus, vertingus sustojimų paketus. Tai apima trumpalaikes viešnages su viešbučių pasiūlymais, ekskursijas po miestą ir kultūrines patirtis, pritaikytas Indijos poreikiams – puikiai tinka ilgoms kelionėms į Europą, Ameriką ar toliau.

Strategiškai bendradarbiaudama su oro linijomis ir turizmo tarybomis, „Brightsun“ gali pasinaudoti išskirtiniais sustojimų pasiūlymais iš partnerių vežėjų, tokių kaip „Emirates“, „Qatar Airways“ ir „Etihad“, kurie dažnai apima patrauklius lėktuvų bilietų paketus, nemokamą apgyvendinimą viešbučiuose ir nuolaidas vietinėms pramogoms – viešąjį transportą paversdama maloniomis mini atostogomis.

Reklama

Pasidalinti:

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškius

« Atgal į puslapį

Susijusios Žinutės

PARTNERIAI

at-TTW

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškius

Noriu gauti kelionių naujienas ir prekybos įvykių naujienas iš Travel And Tour World. as perskaiciau Travel And Tour World'sPrivatumo politika.

Pasirinkite savo kalbą