TTW
TTW

Drąsi Angilijos turizmo vizija: pirmininkė Amelia Vanterpool-Kubisch pristato tvarią, įtraukią ir oro susisiekimu pagrįstą ateitį iki 2026 m.

Ketvirtadienis, gegužės 1, 2025

Šiame savalaikiame ir įžvalgiame pokalbyje Angilijos turizmo valdybos pirmininkė Amelia Vanterpool-Kubisch išdėsto salos strateginę viziją, kaip iki 2026 m. transformuoti turizmo pramonę į labiau sujungtą, įtraukią ir tvarią kelionių kryptį. Atsižvelgdama į besikeičiančias pasaulines kelionių tendencijas ir augančius lankytojų lūkesčius, Vanterpool-Kubisch siūlo veiksmų planą, kuriame daugiausia dėmesio skiriama tvarumui, geresniam oro susisiekimui, kultūros išsaugojimui ir diversifikuotoms šaltinių rinkoms.

Angilijos turizmo strategija remiasi keliais esminiais ramsčiais: tiesioginio oro susisiekimo plėtra, prisitaikymas prie kintančio keliautojų profilio, tvarumo prioritetizavimas ir besivystančių rinkų prieigos gerinimas supaprastintais vizų procesais. Tikslas yra ne tik padidinti lankytojų skaičių, bet ir tai daryti atsakingai – užtikrinant, kad ekonomikos augimas stiprintų vietos gyventojų pragyvenimo šaltinius nepakenkiant salos gamtos ištekliams ir kultūriniam identitetui.

Sala aktyviai įgyvendina iniciatyvas, kurios atitinka Jungtinių Tautų darnaus vystymosi tikslus, pavyzdžiui, kultūros paveldo išsaugojimo projektus, tvarų infrastruktūros planavimą ir glaudesnį bendradarbiavimą su suinteresuotosiomis šalimis bei bendruomenėmis. Vanterpool-Kubisch pabrėžia, kad Angilijos autentiškumas, o ne didelio masto komercializmas, išlieka jos patrauklumo kertiniu akmeniu.

Siekdama išlaikyti išskirtinumą ir kartu gerinti prieinamumą, Turizmo valdyba bendradarbiauja su regioniniais ir tarptautiniais vežėjais. Tai apima mažąsias oro linijas ir kelių krypčių strategijas, siūlančias sklandesnę kelionių patirtį, ypač iš JAV ir besivystančių rinkų, tokių kaip Lotynų Amerika. Naujai paleistas internetinis elektroninių vizų portalas ir būsima skaitmeninė įlaipinimo / išlaipinimo (ED) kortelių sistema atspindi Angilijos įsipareigojimą skaitmeninei kelionių transformacijai.

Nors tradicinės rinkos, tokios kaip JAV, Kanada ir JK, išlieka stiprios, Angilija didina savo veiklą Europoje, Lotynų Amerikoje ir Azijos bei Ramiojo vandenyno regione, įskaitant Kiniją ir Australiją. Siekdama įtraukti šias sparčiai augančias rinkas, Turizmo valdyba Angiliją pozicionuoja kaip prabangos, privatumo ir kultūrinio pasinėrimo rojų, ypač patrauklų jaunesniems pasiturintiems keliautojams, ieškantiems prasmingesnių kelionių patirčių.

Oro susisiekimas išlieka ir iššūkiu, ir strategine galimybe. Salos geografinė izoliacija yra dalis jos žavesio, tačiau norint tvariai augti, reikia kūrybiškų sprendimų. Nuo prabangių oro paslaugų iki regioninių partnerysčių ir maršrutų su keliais sustojimais, Angilija siekia oro transporto inovacijų, kurios atitiktų jos ilgalaikius turizmo tikslus.

Apibendrinant, interviu aiškiai nupiešia Angilijos ateities vaizdą: tai prabangi, aukštos kokybės turizmo kryptis, kurioje pirmenybė teikiama tvariam turizmui, kultūros paveldui, rinkos diversifikavimui ir strateginei oro susisiekimui. Taikydama šį subalansuotą ir duomenimis pagrįstą požiūrį, Angilja yra pasirengusi plėtoti turizmą taip, kad būtų gerbiamas jos charakteris ir didinamas jos pasaulinis autoritetas.

Kaip įsivaizduojate Angilijos turizmo pramonės raidą iki 2026 m. ir kokios pagrindinės strategijos įgyvendinamos siekiant šio augimo?

Iki 2026 m. įsivaizduojame Angiliją kaip labiau sujungtą, įtraukią ir tvarią kelionės kryptį, išlaikant jos išskirtinį žavesį. Mūsų strategija grindžiama strategine oro transporto plėtra, tiksline rinkos plėtra, skaitmeninėmis inovacijomis ir glaudesniu suinteresuotųjų šalių bendradarbiavimu.

Tvarumas tampa vis svarbesnis kelionių industrijoje. Kokias tvaraus turizmo iniciatyvas Angilijos turizmo taryba teikia pirmenybę ateinančiais metais?

Tvarumas yra ne tik tendencija – tai mūsų įsipareigojimas. Mes ir toliau stiprinsime savo turizmo produkto kultūrinius aspektus (siūlydami kultūros ir paveldo objektus), aktyviai skatinsime Angilijos gyventojų dalyvavimą, skatinsime glaudesnę partnerystę ir bendradarbiavimą su mūsų turizmo sektoriaus suinteresuotosiomis šalimis, siekdami užtikrinti, kad ir toliau plėtotume tvarią turizmo pramonę. Pasauliniu mastu taip pat siekiame užtikrinti, kad visa mūsų politika ir planai būtų kuriami atsižvelgiant į darnaus vystymosi tikslų įgyvendinimą.

Kaip Angilija planuoja ilgainiui suderinti turizmo augimą su gamtos išteklių ir kultūros paveldo išsaugojimu?

Angilijos tapatybė slypi jos gamtos grožyje ir kultūriniame palikime. Mūsų požiūris į turizmo plėtrą pabrėžia pusiausvyrą, pernelyg didelio plėtros ribojimą ir paveldo patirčių, gerbiančių vietos tradicijas, skatinimą. Vyriausybė ketina ir toliau skatinti augimą, kuris praturtina, o ne naikina mūsų išteklius, siekdama užtikrinti, kad mūsų sala išliktų autentiška ištisoms kartoms.

Ar Angilija, nuolat siekdama didinti mobilumą visame pasaulyje, ieško galimybių išplėsti bevizio režimo susitarimus, ypač su besivystančiomis rinkomis?

Taip, pasaulinės prieigos plėtra yra prioritetas. Glaudžiai bendradarbiaujame su Angilijos vyriausybe, siekdami supaprastinti atvykimo procesus, ypač keliautojams iš Lotynų Amerikos ir kitų šalių. Sėkmingai sukurtas internetinis elektroninių vizų portalas, kuris palengvina keliautojų prieigą, o šiuo metu diegiama skaitmeninė įlaipinimo / išlaipinimo (ED) kortelė.

Į kokias tarptautines rinkas orientuojatės, siekdami padidinti lankytojų skaičių Angilijoje, ir kaip šios rinkos vystosi?

Nors Jungtinės Valstijos, Kanada ir Jungtinė Karalystė ir toliau išlieka pagrindinėmis mūsų rinkomis, pastebime pastebimą susidomėjimo augimą iš besiformuojančių regionų, įskaitant Europą, Lotynų Ameriką ir platesnį Karibų jūros regioną. Reaguodami į šią besikeičiančią dinamiką, strategiškai pritaikome savo informavimo ir reklamos pastangas, kad galėtume glaudžiau užmegzti ryšį su šia auditorija.

Mūsų kampanijose vis labiau pabrėžiami nišiniai Angilijos pasiūlymai, pavyzdžiui, kuruojami kulinariniai potyriai, individualiai pritaikyti sveikatingumo rekolekcijos, kultūros festivaliai ir jaukūs renginiai, atspindintys autentišką salos žavesį. Be to, matome augančią paklausą tarp jaunesnių, pasiturinčių keliautojų, kurie teikia pirmenybę autentiškumui, privatumui ir įtraukiančioms atostogoms, kurios suteikia gilesnius, prasmingesnius ryšius ir patirtis.

Besikeičiantis keliautojų profilis atveria naujų galimybių tikslingam pasakojimui, individualiai pritaikytai patirčiai ir strateginėms partnerystėms, kurios leis mums dar labiau paįvairinti savo lankytojų bazę, išlaikant išskirtinumą ir kokybę, apibrėžiančius Angilijos prekės ženklą.

Kokių veiksmų imasi Angilijos turizmo valdyba, siekdama užmegzti arba sustiprinti tiesioginius oro linijų susisiekimus tarp Angilijos ir pagrindinių turizmo rinkų, tokių kaip JAV, Kinija, Australija ir Artimieji Rytai?

Oro susisiekimo stiprinimas yra mūsų strategijos pagrindas. Aktyviai diskutuojame su regioninėmis ir tarptautinėmis oro linijomis, įskaitant specializuotas oro linijas, kaip pagerinti tiesioginį susisiekimą iš pagrindinių JAV oro uostų ir ištirti galimybes bendradarbiauti tarp keleivių ir keleivių. Siekiame pozicionuoti Angiliją kaip labiau prieinamą salą, kartu išsaugodami jaukią kelionių patirtį, kuria esame žinomi.

Kaip planuojate pritraukti keliautojus iš sparčiai augančių rinkų, tokių kaip Kinija ir Australija, ir kokie unikalūs pasiūlymai bus patrauklūs šioms demografinėms grupėms?

Šie keliautojai ieško prabangos, saugumo, autentiškumo ir įtraukiančių kultūrinių patirčių – visa tai siūlo Angilija. Mes ir toliau kursime kampanijas, kuriose bus pristatyti mūsų nesugadinti paplūdimiai, apdovanojimus pelniusi virtuvė ir prabangūs apgyvendinimo variantai. Partnerystė su kelionių organizatoriais, dalyvavimas tarptautinėse prekybos parodose ir bendradarbiavimas su nuomonės formuotojais padės didinti žinomumą.

Kokį vaidmenį oro susisiekimas vaidina Angilijos turizmo augimui ir kokie yra iššūkiai bei galimybės, susijusios su tiesioginių skrydžių iš pagrindinių tarptautinių mazgų plėtra?

Oro susisiekimas yra būtinas. Negalime padidinti lankytojų skaičiaus ar patekti į naujas rinkas be patogaus susisiekimo. Nors mūsų atokumas didina mūsų patrauklumą, jis kelia logistinių iššūkių. Tai taip pat ir galimybė – mes naudojame novatoriškus oro transporto sprendimus, tokius kaip regioninės partnerystės, prabangių oro susisiekimo paslaugų teikimas ir maršrutai į kelias kryptis, įskaitant Angiliją. Mūsų tikslas – rasti tinkamą pusiausvyrą suderinant savo tikslus, patenkinant suinteresuotųjų šalių lūkesčius ir skatinant ilgalaikę sėkmę, kuri būtų ir įtakinga, ir tvari.

Kas daugiau Travel And Tour World

Spustelėkite dabar: sužinokite visas naujienas apie keliauti, turizmas, Parodos ne Kelionės ir kelionių po pasaulį, Įskaitant karščiausios kelionių naujienos bei savaitės kelionių naujienos forumas kelionių prekyba, oro linijų, kruizas, geležinkeliai, technologija, kelionių asociacija, DMC ir vaizdo interviu ir reklaminis filmai.

Paskutinėms kelionių naujienoms: Raskite naujausią turizmo pramonės naujienos iš visų pasaulio kampelių Kelionės ir kelionių po pasaulį, jūsų vienintelis internetinis šaltinis tarptautinių kelionių naujienos aprėptis.

Gaukite naujausios naujienos ir kelionių pramonės atnaujinimai realiuoju laiku in 104 regioninės kalbos, su naujausiomis kelionių naujienomis ir tiesiogine transliacija iš kelių kalbų platformų.

Gaukite kasdienę kelionių pramonės naujienų dozę užsiprenumeravę Travel And Tour World naujienlaiškiai. Prenumeruoti čia

Žiūrėti Kelionės ir kelionių po pasaulį  Interviu čia.

Skaityti daugiau Kelionių naujienos, Kasdienis kelionių įspėjimasir Kelionių pramonės naujienos on Kelionės ir kelionių po pasaulį tik 
Ar turite patarimą, susijusį su kelionių pramone? El. paštu: [email protected]

Reklama

Pasidalinti:

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškius

« Atgal į puslapį

Susijusios Žinutės

PARTNERIAI

at-TTW

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškius

Noriu gauti kelionių naujienas ir prekybos įvykių naujienas iš Travel And Tour World. as perskaiciau Travel And Tour World'sPrivatumo politika.

Pasirinkite savo kalbą